Oh my Goooooood....

0kommentarer

Hejsan alla nattugglor! Imorgon är det julafton, vilket inte gör det hela lättare att sova :P
Igår var det ju som sagt basket, vi vann :D:D
LYCKA
Den nya amerikanen var väll... Ok, bra i försvar (ibland riktigt bra) men jag måste säga att hans skytte var under all kritik. Riktigt dåligt faktiskt.
Men men, han måste ju få tid på sig att komma in i vårt spel. :)
Efteråt käkade vi på Cederträdet. Jag tog en Pizza och det gjorde Thess och Sebbe med.
Vi snackade och hade det som vanligt så skojj att vi missade två tåg.. :P
Stackars Sebbe som har en och en halv timmes pendlande hem..
Anyway.
Vaknade riktigt sent idag och har mått lite konstigt hela dagen. Fick ett totalt utbrott när jag tvingades gå på Linders middag. Sitter där och förväntas småprata med intellektuella och kristna människor!
Inte min arena om vi säger så. ;)
Men jag lyckades överleva...
Jag hann inte slå in några julklappar men det får jag fixa first thing in the morning!
Vet ni vad jag fick som 4:e advents present?????

En LONDONRESA!!!!!!!!!!

Hela familjen åker vecka nio till London! Min favorit stad i hela världen! (av dem jag besökt!)
Jag blev överlycklig, och det måste sägas...
Jag bölade. Floder...
Haha, men hallå. Jag blev ju superglad!
Så nu efter nyår den 4:e blir det Malmö, i slutet på mars till början av april är jag i London och i maj åker jag till Italien med skolan :D:D:D:D:D

ÖVERLYCKLIG!
Och så julafton på det här imorgon. Jag vet inte om jag klarar mera..
Gud vad jag saknar alla kompisar måste jag säga.
Inte så länge sen jag träffade Elin men.. Ändå.
Amanda tänker jag ofta på, hon verkar ha det ganska bra där i Thailand :)
Saknar dej gumman!

Nej nu måste jag sova...
Julafton måste komma snabbt! :D

GOD JUL
Jag vet att ni älskar mig, och jag älskar er go vänner :)

Kommentera

Publiceras ej