Nada

0kommentarer

Idag sitter Amanda med mig i köket. Vi skolkar från de två lektionerna vi hade för att plugga pedagogisk ledarskap.
Men jag hade jättesmart glömt min böcker i skolan.
Jag är 100% säker på att dem SKA vara här  hemma men jag kan inte hitta dem någonstans...
Alzheimers light på mig säger jag.
Anyway, jag får skriva av Gumsegoset Amanda. Plugga hela kvällen och natten om det behövs! :S
Ska nog få henne att titta på en film sen, är så himla filmsugen!
Skulle ha övat på dansen med Madde och Josse igår men Madde kunde inte så... Det blev inget. Vilket gjorde mig svinförbannad för jag hade sagt att jag inte kunde komma på mitt möte med Sandra!!!! SÅ jävla onödigt.
Lugn och fin...
Snart är det jullov, ska bli så jävla härligt. :D Shoppade alla mina julklappar i söndags i Kista.
Jag, mamma och pappa var där hela dagen! Åt i foodcourt och shoppade som galningar. :)
Jag kommer få en jättefin tröja i julklapp, kan knappt bärga mig :D

Ha det bäst!

Jag vett att ni älskar mig.

Kommentera

Publiceras ej