Movies and life

0kommentarer

Hejsan alla glada!
Sitter i skolans bibla och pluggar samhälle. :) Vi har ett grupparbete om Anorexia och Fettma att göra.
Boooooring ;)
Saknar Thess och ITG:arna.. Kanske kan komma på onsdagen och leka med dem? :D
Movienighten närmar sig också... Zoolander, here I come!
Det är många bio's som jag vill se nu också. Den här "Estearn promisses" men Viggo Mortensen, den verkar så himla bra! Har bara fått bra kritik hittills också vad jag kan se.
Någon som har sett den?
Sen den här med Adrian Brody och Owen Wilson, nåt med India heter den... Kommer inte ihåg... :/
Anyway, någon gång ska jag se dem.
Efter skolan ska jag nog draoch hyra lite film och loda framför TV:n. :)
Ringa gumsegos också, hon var ju ledig från skolan idag... Åker till Thailand på måndag.
Buuuhhäää, och lämnar mig eeeensaaaam..

SKärpning...
Suck, jag får ta mig i kragen och vara med alla andra kompisar ist! :D Ta upp kontakten med dem man saknar nu när man börjat gymnasiet.

Nej nu ska jag jobba, appro på jobba!!
På söndag skja jag jobba 12h i stallet för 500 bagis.. USCH.
Vad negativ jag blev nu på slutet...
Förlåt :P

Ha det bäst allihopa!
PUSS

Kommentera

Publiceras ej