Julstämning

0kommentarer

Sitter i skolan och hjälper Amanda med hennes Publisher infoblad :) Jag känner mig som värsta dataproffset! xD
Jag kan ju värsta mycket märkte jag :D
Haha.
Har typ inte haft några lektioner idag, försov mig i morse och missade Lucia firandet. :/ Sen hade vi samhälle där vi inte gjorde ett piss typ! Marco ritade "present snatcher" på min hand och jag skrev i Amandas kompisbok. :D
Jag ska ta med min gamla imorgon och Madde sin :) Kommer bli himla kul! Jag har helt glömt bort dem där böckerna. Man höll ju på jämt förut och skulle fylla dem där :P
Snart är det uppvisning med allas danser! Ska bli sköjj och se alla skaka rumpa. Jag måste snacka med Gurra om hur det ligger till i vår grupp. :/
Han får ta det för vad det är.
Aja, sen är det bara att dra hem för att städa på rummet och slå in julklappar! Jag ska samla in pengar från lillsyrran också, jag har ju införskaffat alla våra gemensamma julklappar så... Hon är skyldig mig massa pengar!
Ska påminna mamma om att boka resan till malmö också. Ska ju få det i julisklappis!
LYCKA
Anyway, ska höra hur det har gått på Lucia-Vollybollen för Thess. Och Sebbe. Och alla andra ;)
Måste sätta datum för vår filmkväll också! Alla ITG:are från Thess klass, ni är bjudna! xD

Jag vet att ni älskar mig! <3 

Kommentera

Publiceras ej