JULLOV!

0kommentarer

Hejsan alla galningar!
Nu är äntligen jullovet här..
Det hela började på onsdagen med att jag kom till Elin  runt ett tiden för jag skulle sova över där tills avslutningsdagen, torsdag.
Vi hängde hos henne en stund och blev sen bjudna till hennes syrra Sara på tacos! :D
Så vi slängde snabbt på oss lite kläder och drog ner till C för att hjälpa till med shoppingen inför middagen ;)
Där mötte vi också VICKI! :D:D Hon skulle hänga med hon också, kashiiing.
Så vi handlade lite mat och choklad (ett måste) och drog sen hem till Sara.
Där tittade vi på lite film, käkade mat peppisar och choklad. Målade hennes väggar vita och snackade och sjöng som tusan! Med andra ord, hade det ASKUL!
Sen sa vi att vi skulle komma till Nille innan kl 9... Men...
Vi blev mutade med peppisar så vi stannade hos Sara.
Han blev lite sur men.. Äsch, det får han tåla ;)

Torsdagen så vaknade vi upp hemma hos Elin och fixade i ordning oss inför skolavslutningen då :)
Vi tog lite snygga kort på vägen dit och var allmänt peppade inför... TANJA xD
Åh, det var nästan bättre än vad jag trott.. Hon dansade inte, hon RAPPADE! omg, jag skrattade så tårarna rann inombords.. Det var helt knäpptyst undertiden hon flaxade omkring på scenen...
Yo, Leeeen.
xD Hihihi..
Efteråt så gick vi hem till Elin igen och drack ännu mer varm oboy, efter att ha sagt hejdå till alla.. :(
Sen var det bara för mig att dra hem!
Kom hem och käkade Thaimat med farsan. Sen ringer telefonen, det var Nille.
-Kan inte du komme hit och umgås med mig??
-Äh, vilka är där då?
-Elin och jag..
-Ok jag kommer!
Så jag kutar till bussen och åker sen tåget till Rönninge IGEN.
Tar bussen och efter lite om och men (räddades från att bli vilse av Elin-ängeln-i-tofflor) kom jag till Nilles lägenhet.
Där var vi i kanske en kvart innan Tomaz  ringde. Kris i relationen och Elin och jag kutar dit på långa (från elins sida) ben.
Kommer dit och jag flåsar som en blåsbälg efter att ha kutat järnet för att hänga med i Elins takt ;)
Vi tittar på <3 Magnus Betnérs show <3 och garvar järnet.
Sen Chuck and Larry, sen sooooov vi :)
Mysigt värre.

Vaknar på fredagen. Hallt, cp-torr i munnen och ska vara hemma innan kl 12.. Drar hem på tåget igen..
Kommer hem och käkar frulle, drar ner på stan med familjen för att fixa pass. Sen skulle jag träffa Sikki (Jesperi Siikanen). Vi gick runt i Södertälje i en timme, bara snackade om allt och inget. Sen gick vi på Tratten och tog en fika, varm choklad *mums*
Sen kl halv 4 fick det vara nog och jag drog hem :)
Nu sitter jag här och har kramp i fingrarna av allt skrivande :P
Hoppas ni har haft en bra avslutning på höstterminen :D

Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej