Julefrid i Juletid

0kommentarer

Hejsan alla glada!
Idag är det julstämning för hela slanten, druckit massa varm choklad och käkat peppisar!
Det är mindre än en vecka kvar till julafton nu! paniken sprider sig mellan mina kompisar men jag är totalt lugn!
Alla julklappar är inhandlade och ska bara slås in nu.. Det gör jag på ett litet kick.
Ska på julmiddag dan före dan hos Linders, kan bli svintråkigt eller halvskojj. Ska iaf ha på mig min glitterklänning med uringning, me = sexylady i den ;)
Hubbah-hubbah på mej då grabbar xD
Nä men vad man ska ha på sig på julavslutningen är fortfarande osäkert, ska ju sova hos Elin dagen innan så jag måste planera redan nu vad tusan jag ska ha på mig!!
Kjol kanske..
Hmmm..
Anyway. Lägtar till malmö.. Snart kommer jag Jossan, snart kommer jag!
Min bilddagbok var cp igår så ni får ursäkta att jag inte laddat upp bilder på länge nu..
Sorry men det är inte mitt fel!

Visade mamma klippet med Achmed the terrorist igår, hon garvade lite men tyckte inte riktigt att det var hennes humor. HUR KAN DET INTE VARA NÅGONS HUMOR??
Det är det bästa klippet evöööör..
Men iof finns det ju andra bra också.
Typ "the evulotion of dance" och Björn i tips från coachen.
På torsdag är det avslutning OCH Magnus Betnérs show på tv!!!
Snacka om fullträff, jag älskar den karlns humor! xD Jag garvar ihjäl mig varenda gång jag hör honom.
Fett snygg är han också ;)

Nej nu ska jag anstränga mig lite på lektionen. Har ju trots allt internationellt ämne just nu :P
Ha det bäst!

Jag vet att ni älskar mig <3

Kommentera

Publiceras ej