IT Gymnasiets nya stjärna

0kommentarer

Idag har jag vart i theres skola, det var jättekul!
Det är typ 80% killar på hennes skola! *kashing kashing* ;)
Vi hade först matte E och sen Fysik B. Det var lektionerna den dagen. Resten av tiden spenderade vi i cafeterian där vi jobbade, spelade kort, snackade och jag flörtade :P
Vi fick varuleverans som vi var tvugna att hämta vid ett köpcenter som låg precis bredvid. Men problemet var att få med sig varuvagns-sak-saken upp till skolan..
Den var stor, otymplig och inte så styrbar... Låg underkant och en massa trösklar och skit som vi skulle komma över!
Men det hela löste sig efter en hel del våld och svordomar (mest från min sida av båda sakerna).
Sedan var vi ju tvugna att plocka upp alla varor och sen stå i kiosken ännu mer :D
Jag fick tillslut slita mig ifrån alla nya kompisar vid halv 6... Jag kom hem vid sjutiden och nu sitter jag här :)
Hoppas alla hade det kul i skolan med Engelskan idag :P
Imorgon blir det gym, dans och plugg-plugg-plugg!!

Jag vet att ni älskar mig.

Kommentera

Publiceras ej