Helgens strappatser

0kommentarer

Hejsan! Jag ska väll ta och berätta lite om helgen. :)
I fredags var jag först i skolan och tog det lugnt, sen åkte jag hem och softade en stund. Gick in på datorn och snackade med Elin, hon undrade om jag ville hänga med Till Nille en stund?
Och det kunde jag tänka mig! :D
Så jag åker till henne och där visar det sig vara så att det är lite utav en "fest" hos Nille...
Jag blir lite missmodig eftersom att jag kom i jeans, tshirt och hoodtröja.. Inte så fest-aktigt kanske :P
Men, jag samlade lite självförtroende och när vi kom dit var det ju inte värsta festen.
Vi satt framför datan ett tag och spelade upp musik och klipp. Senare dansade vi lite och hade det allmänt skojj! :D
Jag imponerade på Nille med mina Shakira-moves som sa: Men vad hände med dej då?
Sen senare fick jag även komentaren: Vilken schymm chejj du ääh..
Hihi, vad kan man säga.
Jag försöker xD
Vi blev tvugna att dra där runt 11 för Elin skulle träffa en polare som om några dagar skulle åka utomlands länge..
Hon skulle inte få träffa honom på typ en månad om jag minns rätt.
Så vi träffade honom och dem stod och väntade med mig på min buss innan dem drog iväg tillsammans!
Tack för att ni väntade, :)
BTW kan jag säga att han var supersöt Elin, ett riktigt katch ;)

På lördagen så struttade jag runt i pysbyxor och bara myste runt hela dagen! Hur härligt som helst :D
Sånt vill jag göra fler gånger! Var ju supernais.. :)
Gick och la mig svintidigt för jag skulle upp kl 06.00 nästa morgon..

Som var söndag.. Jobbade 9h i stallet och trodde att jag skulle DÖ.
Det var så jävla jobbigt, min rygg, nacke, axlar, ben och arsle DOG. Jag stretchade som en galning men jag ser ut som en stelopererad pinne idag..
Inte vackert när jag rör på mig måste jag självinsiktigt säga..
Fy fan.. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt, men 17 boxar/spiltor att mocka och 30 höpåsar att fylla plus fodring och in/utsläpp...
Det var visst ganska mycket jobb ändå. xD

Nu är det måndag och jag har internationellt ämne. Svintråkigt. Det är bara jag från min grupp här, Amanda i Thailand och Niklas har jag ingen aning om vart han är :/
Anyway, Psykosocialt arbete sen.. *Wihoo*
Jag kan iaf trösta mig med att det bara är idag, tisdag och avslutning torsdag kvar i skolan :D
LYCKA

Ha det bäst
Jag vet att ni älskar mig! <3

Kommentera

Publiceras ej