Good day

0kommentarer

Helo again.
Nu har Amanda åkt hem för länge sedan och jag ska lägga mig i slafen.
Har printat ut Maslows behovstrappa från datorn, kommer komma på provet imorgon! Jag kan det fortfarande inte men jag tror det kommer gå bra. Går upp kl6 imorgon så jag hinner plugga innan Amanda kommer kl8.
Vi ska till Polismuséet med klassen på förmiddagen och sen ha provet i skolan på eftermiddagen.
Ska hinna käka i sthlm innan dess också.
Shit, måste komma ihåg att ta ut pengar till det.. :S
Snackade lite med T idag. :) Hade det bra men inte införskaffat några julklappar än den jäveln. Hur ska det gå?
Jag blir svin stressad om jag inte innhandlat allt innan Lucia!!
Anyway, not my buissnes.
Hade Engelska prov igår, gick bra. Blir nog VG eller MVG. Men man vet aldrig med bitterfittan-surkärringen-jagvillförstöraallasliv-Zoia. Den jävla rysskärringen kan ju ge G om man stavat fel på ett ord lixom.
Men men.
Idag har vart en bra dag, trots att jag fått skriva om alla svar inför provet och inte hunnit plugga på dem.. :P
Imorgon blir också bra.
Någon som ska göra nåt kul på nyår? Jag är öppen för förslag.. Inga planer som vanligt :)

Jag vet att ni älskar mig! <3

Kommentera

Publiceras ej