Dagen

0kommentarer

Min helg den här gången har vart vad några kommer tycka är urtrist. Den har nämligen vart händelselös.
Men för mig som sääääääääääääällan har händelselösa helger ansåg att det var den bästa på länge :D
På fredagen var jag och fikade, (NEJ inte på Nova :P), på kaffestugan i Rönninge :)
Satt där med min favorit-Amanda, nämligen Kollbergaren. ;)
Vi snackade vitt och brett, byggde russintorn av lussebulls-russinen och åt första pepparkakan för säsongen...
En toppendag helt enkelt!
På lördagen så var jag bara hemma och tog det lugnt, tittade på film, städade lite, tvättade håret och lodade :D
Söndag, helt ensam hemma hela dagen! Åt massa onyttigt och en massa frukt hela dagen, tittade på film igen och tvättade håret igen! :P Sen skickade jag bilden till Amanda som hon skule trycka på kallingar till sin man i julklapp!
Tack Thess för att du fixade bilden :D
Idag, måndag, var vi och fixade trycket på (ja nu är det rätt) Nova. Vi hade bara två lektioner idag i skolan så... Vi stannade där några timmar och hade det mys!
Jag försökte mig på att rita! Det blev en rödhårig transa, en muterad dalmatiner och en felproportionerlig häst! xD
Men men, jag försökte ju iaf!
Nej nu ska jag ta och fixa mig och sen hoppa i slafen.

Jag vet att ni älskar mig.

Kommentera

Publiceras ej