Avis...

0kommentarer

Pallaaaa....
Jag sitter här och gör ingenting, skulle snackat med Amanda på msn men hon hade inte städat klart än så... Well, well..
Jag har kollat lite på bdb, bland andra Hoffias bilder från hennes utbytes år i Taiwan (varför där ingen aning!). Verkar ganska coolt, jag skulle inte valt just det landet.. Hehe, men men.
Väntar på att fråga Olle ska börja. Sista avsnittet idag :( Kommer sakna dem :/
Thess åkte på Lucia volleyboll, en turnnering som spelas på natten, hela natten i deras skola.
FUSK
Vi har ingeting likande på vår skola, jag är jätteavis...
Skrev min Krönika till tidningen och skickade in den :)
Eller, tja finslipade den. Jag skrev den för länge sen men har inte kunnat skicka den.
Imorgon ska jag tidigt till skolan och hjälpa Mandus med hennes infoblad. :D
Sen lucia firande med alla "hej-kom-och-hjälp-mig" i kören, kan bli spännande xD
Såg på Roomservice, dem var i USA hos Zetterberg och Emma. Gjorde ett kök som blev helt ok, inget speciellt alls utan ganska tråkigt enligt min mening.. :P
Anyway, ska väll.. hitta på nåt.. i... 20min..

*yej*

Jag vet att ni älskar mig! <3

Kommentera

Publiceras ej