Gamla låtar

0kommentarer

Hejsan alla glada.
Älskar inte ni också de här gamla låtarna? Ni vet, teenage dirtbag eller save tonight? (med the offsprings och Eagle eye Cherry för de som int vet)
Asså man får sånna helt sköna *flashbacks* när man hör dem. Lovin it!  =D
Okey, enough of that.
Idag har det varit en helt okey dag. Jag har berättat om hur *ledsen* jag är över hur jag inte kan vara med på Rosenborgsskolansdag imorgon! Jag ska tyvärr jobba... HAHAHAHA.
Men resten av klassen ska ha Café uppe i vårt klassrum, så åk till Rosenborgsskolan och ät hos NIORNAS café! ;D
Aja, jag åt vårens första glass idag !!! =D =D
En magnum doubble som smakade Himelskt! Det är bara vår när man har ätit första glassen på trappen! Aldrig annars! Glöm inte det... =P
haha. Ska som sagt jobba imorgon med Johanna Lillsunde. Inte världens roligaste person kanske men hon är ju mkt yngre än jag så.... Man kan inte vara komis med alla. hehe.
Hoppas att Emmie eller Niklas är där så man kan snacka lite skit och umgås med... tja... nästan normala människor ;P
Skojja ba´ !! Haha.
Syns imorgon.
Puuuuuuuuuuuuss, Hej!

Kommentera

Publiceras ej